Beste Sporters,

De zomer vakantiemaanden liggen inmiddels achter ons.

Voor vele sporters onder jullie start hierbij een nieuw sportjaar.

Hoe is het nog met de voorbereiding gegaan ?

Was er ook tijd en aandacht om even bij je mentale conditie stil te staan ?   Heb je misschien ook hierbij enkele doelen gesteld ?    Goed zo !

Net als je fysieke conditie, kan je trainen om je mentale vaardigheden te versterken, zoals zelfvertrouwen, positief denken, motivatie, omgaan met stress tijdens de wedstrijd, ...
Het is echt een voordeel ten opzichte van je tegenstander als je dit in huis hebt.

Weet je niet goed hoe eraan te beginnen ?     Laat het me dan weten, ik zet je graag op weg.

Nieuw op de website van MTVS COACH is  het forum.  Dit heeft als doelstelling om mentale vaardigheidstraining bekender te maken en om sporters samen te brengen om ervaringen of vraag/antwoord ivm mentale vaardigheidstraining te delen.

Schrijf je gratis in en doe mee !   Samen delen is samen weten én beter worden én dus meer plezier beleven !  Gewoon doen !

Ik hoop jullie er allen snel te kunnen ontmoeten.   Op de website vind je een link in de rechter kolom of je kan rechtstreeks surfen naar http://mtvs-coach.actieforum.com.
Je vindt op het forum ook een handleiding hoe het werkt.

Praat je liever niet in groep over dit onderwerp ?  Geen probleem, je kan me hierover altijd rechtstreeks contacteren via mtvs.coach@gmail.com  of via de contact mogelijkheden op de website.

Tot slot wil ik nog een warme oproep doen aan jullie allen om de facebookpagina van MTVS COACH te liken en te delen met al jullie vrienden en collega sporters !
https://facebook.com/MTVS-COACH

De komende weken kom ik wat vaker terug met meer nieuws over mentale vaardigheidstraining.

Ik wens je ondertussen al een succesvolle start van het nieuwe seizoen !

MTVS COACH

Dirk Vissers

Populaire posts van deze blog

Sporten met plezier - enkel haalbaar met de nodige dosis talent ?

Welkom bij de MTVS COACH !

Falen mag - met zelfreflectie kan je er wat mee